Spar mindst 20% hver gang
Køb dine favoritprodukter på abonnement og spar hver gang.
Få produkterne leveret direkte til din dør, lige når du har brug for dem
Wellvita ApS
CVR-nr: 32782787
Energivej 4
6700 Esbjerg
Tlf: 8230 3040
Email: kundeservice@wellvita.dk
Aftaler med Wellvita ApS indgås på dansk. Wellvita leverer i Danmark dog ikke Færøerne og Grønland. Samtlige priser angives i DKK og er inklusive moms og andre afgifter. Alle priser kan opdateres løbende. Alle forsendelser tillægges 39 kroner i porto og forsendelse. Wellvita benytter danske distributører, og du kan forvente at modtage dine produkter i løbet af en til to hverdage.
Har du ikke modtaget din bestillingen inden syv hverdage efter din bestilling, beder vi dig kontakte kundeservice på telefon 8230 3040 mandag til fredag mellem klokken 8 og 16 eller på mail: kundeservice@wellvita.dk. Abonnementet fungerer som et individuelt tilpasset abonnement uden bindingstid, opsigelsesperiode eller købsforpligtelse.
Wellvita har Lægemiddelstyrelsens tilladelse til at forhandle visse håndkøbslægemidler. Der gælder særlige regler for salg af håndkøbslægemidler, og du bedes derfor være særligt opmærksom på følgende: Ved accept af vores handelsvilkår bekræfter du, at du ved køb af håndkøbslægemidler hos Wellvita er fyldt 15 år. Generelt er aldersgrænsen for håndkøbsmedicin 15 år. Men der er tillige en 18 års aldersgrænse for køb af svage smertestillende lægemidler, der forhandles i detailhandelen uden for apotekerne. For håndkøbsmedicin, der indeholder acetylsalicylsyre, ibuprofen og/eller paracetamol, de såkaldte svage smertestillende lægemidler, gælder en aldersgrænse på minimum 18 år.
Wellvita kan til et hvert tidspunkt afvise en kundes ordre på håndkøbslægemidler, såfremt den samlede ordreafgivelse overstiger 1 pakke pr. 24 timer af lægemidler, som i "Medicinpriser" er mærket HX (f.eks. præparater der indeholder paracetamol og ibuprofen).
Bemærk: Lægemidler tages ikke retur, da der gælder særlige kvalitetskrav for lægemidler.
Vores produkter er forskelligt sammensat. Alligevel kan man generelt sige, at for de fleste produkter er det afgørende, at du tager produktet regelmæssigt og over længere tid, hvis du vil opnå den bedste effekt. Hvor lang tid, du skal indtage produktet, kan variere fra produkt til produkt. Vores erfaringer fortæller os, at den største tilfredshed hos vores kunder opnås, hvis de lykkes med at tage produktet regelmæssigt og over længere tid. Undervejs i abonnementet vil vi derfor gerne - som en del af vores service - kontakte dig på telefon og/eller mail med henblik på at støtte dig i anvendelsen af produktet.
Wellvitas produkter lever op til de danske myndigheders krav. Wellvita påtager sig produktansvar over for dig ifølge gældende lovgivning. Wellvitas erstatningsansvar er ved alle erstatningskrav begrænset til et beløb svarende til prisen på den vare, som du har købt.
Du skal være fyldt 18 år for at kunne handle hos os. Introduktionstilbuddet gælder kun for nye kunder. Efterfølgende bestillinger vil blive faktureret til normal pris.
Når du bestiller hos Wellvita, vil du blive tilbudt forskellige betalingsmetoder i forbindelse med afslutning af din ordre. Det er kun de tilbudte betalingsmetoder, der kan benyttes.
Når du bestiller en vare hos Wellvita, kan du vælge at modtage en faktura/girokort sammen med din ordre. Du har 14 dages betalingsfrist fra fakturadatoen.
Du kan betale din faktura her på hjemmesiden.
Onlinekøb med betalingskort afsluttes ved 2-faktor-godkendelse: Der er pr. januar 2021 kommet nye EU-regler ved onlinekøb med betalingskort. Det betyder, at køb med betalingskort skal godkendes med enten NemID/MitID eller en engangskode via SMS samt personligt kodeord.
For din sikkerhed er alle transaktioner krypterede
Vi garanterer, at dine oplysninger behandles fortroligt. Al information sendes krypteret og er dermed beskyttet.
Vi trækker først beløbet, når din ordre er sendt til dig
Såfremt transaktionen godkendes, reserveres beløbet med det samme, og du vil modtage en ordrebekræftelse på e-mail. Beløbet vil blive trukket fra din konto, når vi afsender din ordre.
Såfremt en online-betalingsmetode ikke godkendes, vil dette, samt rettidig betalingsdato, fremgå af den faktura der sendes sammen med din bestilling. Kontakt din bank eller kortudsteder, hvis du har spørgsmål til dette.
Hvis der sker en fejl, eller betalingen afbrydes, vil ordren ikke gå igennem. Er du i tvivl, om din ordre er gået igennem, så kontakt kundeservice.
Når du i forbindelse med en online bestilling, vælger betaling af et bestilt abonnement, med en af de tilbudte online-betalaingsmetoder, giver du samtidig samtykke til, at vi automatisk må trække fremtidige beløb fra den angivne konto. Vi trækker beløbet samme dag, som vi sender leveringen til din angivne adresse.
Din betalingsaftale stopper automatisk, når du opsiger dit abonnement på produktet/produkterne. Det betyder, at du ikke behøver foretage andet end at opsige din levering. Betalingsaftalen annulleres med denne handling.
Du kan opsige dit abonnement her.
Udebliver en betaling, fremsender vi betalingspåmindelse/rykker til dig. Såfremt du har oplyst mailadresse til os, vil de to første emails, hhv. påmindelse og rykkerskrivelse, blive sendt til angivne adresse. 3. og sidste rykkerskrivelse, som er en inkassovarsel, fremsendes med brevpost/PostNord. Denne rykker pålægges rykkergebyr på 99 kr. i overensstemmelse med dansk ret. Såfremt betaling efter inkassovarsel ikke er os i hænde senest på forfaldsdatoen, forbeholder vi os retten til, uden yderligere varsel, at overgive sagen til inkassoinddragelse. Vi gør opmærksom på, at der vil tilkomme ekstra gebyrer ved inddrivelse gennem inkassobureau.
Ved køb af kosttilskud på Wellvitas abonnement har du 14 dages fortrydelsesret på den 1. levering. Håndkøbslægemidler er undtaget fortrydelsesretten. I henhold til lovgivningen må der ikke sælges lægemidler, som er returneret fra en anden kunde. Disse skal bortskaffes. Vi betragter derfor håndkøbslægemidler for 100 % værdiforringede fra det øjeblik, du modtager varen.
Ved abonnement er efterfølgende leveringer ikke omfattet af fortrydelsesretten. Ønsker du at holde pause eller opsige din aftale om abonnement, skal du meddele Wellvita dette, så vi ved at vi skal stoppe forsendelsen til dig. Afmelding kan ske ved henvendelse til kundeservice på telefon 8230 3040 eller på www.wellvita.dk.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Når det drejer sig om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis, gælder fristen fra den dag, du får den sidste vare i fysisk besiddelse.
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selv om de er købt i én ordre. Bemærk at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til: kundeservice@wellvita.dk, telefonisk på: 82 30 30 40 eller ved at benytte standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Wellvita ApS
Energivej 4
6700 Esbjerg
Du skal vedlægge fakturaen (eller anden dokumentation for dit køb hos os), når du returnerer varen. Ved returnering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for varerne, indtil vi har modtaget og godkendt din returnerede vare. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace-nummer.
Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, eller pakker som skal afhentes i pakkeshop.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for, at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes, at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbagebetalt. Beløbet, du kan få tilbagebetalt, afhænger af varens handelsmæssige værdi. I visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne betalt tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.
Hvis du gør brug af din fortrydelsesret og opfylder krav om varens stand i forbindelse med returneringen, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger. Uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har fået din pakke retur, eller vi på anden måde er informeret om din fortrydelse af den indgåede aftale. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre andet er aftalt.
Vi kan tilbageholde betalingen, indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:
Ved reklamationer gælder købelovens mangels- og reklamationsregler. Du har 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at hvis varen er behæftet med en mangel, kan du enten få varen ombyttet eller pengene tilbage - afhængig af den konkrete situation. Reklamationsretten begrænses af varens naturlige holdbarhed.
Du skal reklamere hurtigst muligt, efter at du har opdaget en fejl/mangel. Kontakt kundeservice enten pr. mail på kundeservice@wellvita.dk eller via telefon på 8230 3040. Du kan også benytte denne reklamationsformular.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger for at sende varen retur til os, ifølge gældende priser fra PostNord. Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv betale alle fragtomkostninger. Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage samt at få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varen indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inklusive oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace-nummer.
Vi modtager ikke pakker/breve sendt pr. efterkrav eller til afhentning i pakkeshop.
Wellvita kan ensidigt ændre disse købsvilkår. Ændringer træder først i kraft 14 dage efter, at du har modtaget de ændrede købsvilkår enten sammen med en levering eller pr. post eller e-mail.
Såfremt det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende din klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden, 2 8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Hvis din klage drejer sig om eksempelvis fejludlevering af medicin eller mangelfuld rådgivning om lægemidler, kan du indgive en klage til:
Islands Brygge 67
2300 København S
Telefon: 72 28 66 00
E-mail: stps@stps.dk
Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr
Når du køber et produkt på hjemmesiden, indsamler vi oplysninger om dig. Der er tale om navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr., oplysninger om hvilke produkter du køber og eventuelt har returneret. Oplysningerne indsamles med det formål at kunne levere produkterne til dig. For yderligere information se Wellvitas privatlivspolitik.
Her kan du finde vores standardfortrydelsesformular.
Køb dine favoritprodukter på abonnement og spar hver gang.
Få produkterne leveret direkte til din dør, lige når du har brug for dem
Hos Wellvita er vi stolte af vores produkters gode effekt. De virker for de fleste - derfor giver vi kompensation til dem, som ikke er tilfredse efter 3 måneders brug. Med vores tilfredshedsgaranti får du mulighed for at prøve et nyt kosttilskud med 75,- kr. i rabat, så du kan finde et produkt, der passer til netop dig. Garantien gælder foralle vores produkter. Både dem med hurtig virkning, og dem som virker over længere tid.
Vi er altid klar til at hjælpe dig. Kontakt os på kundeservice@wellvita.dk eller telefon: 82 30 30 40
Du kan ændre eller pause dit abonnement når som helst.
Vi hjælper dig gerne med at besvare alle dine spørgsmål.
Herunder finder du de oftest stillede spørgsmål og svar.
Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
Vi er sidder klar ved telefonerne alle hverdage fra kl. 8.00 til 16.00
Abonnement betyder, at du automatisk modtager en ny forsendelse af dit produkt, før æsken er tom. Med et abonnement har vi gjort det nemmere for dig. På den måde kan du tage dit tilskud hver dag uden selv at skulle bestille en ny æske, når den gamle slipper op. Denne tjeneste betyder, at du ikke risikerer at løbe tør for tabletter.
For at kunne give dig en god service er det vigtigt, at du informerer os, hvis der er ændringer i din daglige dosis. Tag venligst kontakt til kundeservice, så vi kan tilpasse kommende leveringer til dit behov.
Ja, selvfølgelig. Hvis du ønsker at modtage et produkt tidligere end normalt, f.eks. hvis du skal på ferie, så fortæl os det så hurtigt som muligt, og vores medarbejdere i kundeservice vil tage sig af det. Vær opmærksom på, at leveringstiden er 1-2 hverdage.
Du kan nemt opsige dit abonnement på hjemmesiden under Mit Wellvita. Du kan også kontakte kundeservice på tlf: 82 30 30 40.
Ja du kan sagtens ændre dit abonnement. Ring til vores kundeservice på tlf. 8230 3040, de vil tilrette dit abonnement til dit behov.
Ja, du kan have alle de abonnementer du ønsker.
Hos Wellvita er der dag-til-dag-levering. Bestiller du inden kl. 14.00 på en hverdag, sender vi varerne samme dag, så du modtager dem dagen efter. Bestiller du efter kl. 14.00 eller i weekender og helligdage, sender vi din bestilling den førstkommende hverdag.
Ja, porto/forsendelsesgebyr koster 39 kr.
Vi er kede af at høre, at du ikke har modtaget din pakke inden for det lovede antal dage. Har du ikke modtaget din pakke indenfor 5 hverdage, så kontakt venligst vores kundeservice på tlf: 82 30 30 40 eller email: kundeservice@wellvita.dk. Så vil vi kontakte leverandøren og finde fejlen så hurtigt som muligt.
Ja.
Højst sandsynligt ingenting. Hvis du lige har modtaget mailen, er det muligt at distributøren endnu ikke har scannet pakken. Prøv igen senere. Hvis det efter nogle dage stadig ikke virker, så tag kontakt til vores kundeservice på tlf. 82 30 30 40, og vi vil tage os af problemet sammen med distributøren.
Ja, du skal blot kontakte vores kundeservice, så kan i sammen aftale hvornår en samlet levering er passende for dig.
Leveringstidspunkt afhænger af bestillingstidspunkt og hvilket produkt du har bestilt. Men kontakt vores kundeservice, så hjælper de gerne med at tilrettelægge et hensigtsmæssigt leveringstidspunkt for dig.
Ja, ønsker du leveret til en anden adresse, også hvis det bare er for en periode (sommerferie måske) - så kontakt vores kundeservice, det vil sørge for at rette leveringsadressen efter dit ønske.
Din næste levering afhænger af om det er et abonnementsprodukt til 30 eller 60 dage. Vi sender altid nogle dage før din foregående levering slipper op, på den måde løber du aldrig tør for dit produkt.
Ikke noget problem, tag kontakt til vores kundeservice, og de vil tilrette leveringen så den svarer til dine ønsker.
Du kan betale direkte på vores hjemmeside med kreditkort, PayPal eller Apple Pay. Der ud over kan du betale efter levering via bankoverførsel.
Vi accepterer følgende korttyper: Dankort, Visa/Dankort, Diners MasterCard, Maestro og Discover.
Ja, ved onlinebestilling kan du få tilsendt faktura, sammen med din bestilling.
Hvis du vælger at bestille ved at ringe til vores kundeservice, kan vi sende dig et betalingslink via e-mail eller sms, som du kan bruge til at betale din ordre. Du kan også få tilsendt faktura sammen med din ordre, og betale efterfølgende.
Du anvender din PayPal konto og følger anvisningerne på PayPal.
Ja, såfremt du modtager faktura fra os ifbm. din bestilling, kan du tilmelde denne til betalingsservice via din bank.
Beløbet hæves først når vi afsender den bestilte vare til dig.
Vi er kede af at høre, at du har modtaget et forkert produkt. Kontakt venligst kundeservice på tlf.: 82 30 30 40 eller email: kundeservice@wellvita.dk, og vi vil hjælpe dig.
Du har altid 14 dages fortrydelsesret på første køb af et produkt. Kontakt venligst vores kundeservice for at få hjælp til proceduren. Bemærk: Fortrydelsesretten gælder IKKE lægemidler. I Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2., nr. 4 og 5 er der ikke fortrydelsesret ved køb af lægemidler.
Hvis du vil returnere den første levering af et produkt på abonnement, så kontakt venligst kundeservice på tlf.: 82 30 30 40. Du kan også benytte returformularen på vores hjemmeside. Du kan kun returnere direkte til os, vi afhenter ikke i pakkeshop eller andet. Benyt gerne PostNord til din returvare.
Bemærk: Der er ingen fortrydelsesret på 2. eller de efterfølgende leveringer af et produkt på abonnement.
Nej, fortrydelsesretten gælder ikke for lægemidler. I Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2., nr. 4 og 5 er der ikke fortrydelsesret ved køb af lægemidler.
Ja, du skal selv betale fragtomkostningen. Gem kvitteringen på at du har returneret varen. Det er dit ansvar at følge op på returneringen af varen. Hvis du ønsker at returnere den første levering af et produkt på abonnement, så kontakt venligst kundeservice på tlf.: 82 30 30 40. Bemærk: Der er ingen fortrydelsesret på 2. eller de efterfølgende leveringer af et produkt på abonnement.
Vi er kede af at høre, at du har modtaget et forkert produkt. Kontakt venligst vores kundeservice på tlf.: 82 30 30 40 eller email: kundeservice@wellvita.dk, og vi vil hjælpe dig.
Kosttilskud indeholder som regel noget, som man også kunne få i kosten generelt. De fleste kan tåle kosttilskud uden problemer, men nogle få er overfølsomme over for bestemte fødevarer, og hvis man har et problem af den slags, bør man være forsigtig. I ingredienslisten er alt, hvad produktet indeholder, listet op.
Hvis du er usikker på, om du kan tage Wellvitas produkter sammen med din medicin, anbefaler vi at du spørger din læge først.
Ja, tabletterne kan deles eller knuses. Nogle tabletter har et overtræk som maskerer smagen, så måske smager produktet stærkt (f.eks. af ingefær), hvis du knuser det. Hvis du har svært ved at sluge tabletten hel, kan du evt. prøve at sluge tabletten sammen med noget der har en tykkere konsistens end vand - f.eks. yoghurt eller en smoothie.
Hvis der står en anvisning på produktet, bør du følge den. Hvis ikke der står en anbefaling på produktet, kan du tage det når som helst. Det vigtigste er, at du husker at tage produktet hver dag.
Vi anbefaler ikke, at man overdoserer næringsstoffer, men mange vitaminer er vandopløselige og forsvinder hurtigt ud af kroppen. En kortvarig overdosering er sjældent et problem. Er man over 65, bør man ikke få mere end 0,5 mg mangan, og heller ikke vitamin A og zink bør man få for meget af, gennem længere tid. Er du i tvivl om din kombination af produkter, kan du ringe os.
Se ingredienslisten på produktet eller hjemmesiden. Som udgangspunkt er der ikke laktose i vores produkter.
Hvis ikke der nævnes nødder eller "spor af nødder" i ingredienslisten, er der ikke nødder i. Som udgangspunkt er der ikke nødder i vores produkter.
Se ingredienslisten på produktet eller hjemmesiden. Såfremt der ikke nævnes gluten eller kornprodukter i listen, er produktet glutenfri. Som udgangspunkt er der ikke gluten i vores produkter. BEMÆRK: Meget sensitive allergiker, kan reagere på maltodextrin.
Det tager tid inden effekten af et Kosttilskud kan mærkes, og effekten kommer løbende over tid. Som generelt udgangspunkt kan man sige at den endelige effekt mærkes efter ca 10-12 ugers brug.
Hvis du har brug for vejledning, har spørgsmål, eller har behov for at kontakte os af en anden grund, kan du ringe til vores kundeservice på tlf. 82 30 30 40 i åbningstiden, mandag - fredag mellem kl. 8.00 og 16.00, eller du kan kontakte os via email: kundeservice@wellvita.dk.
Kundeservice er åbent fra 8.00 - 16.00 mandag - fredag. Hvis du ønsker at kontakte os uden for åbningstiden, kan du sende os en email på kundeservice@wellvita.dk. Vi vil vende tilbage til dig den efterfølgende dag - eller mandag hvis du skriver til os i weekenden.
Ja, vores produkter forhandles i udvalgte Matas butikker.
Du kan bestille direkte fra vores hjemmeside, eller du kan bestille ved at kontakte vores kundeservice på tlf.: 82 30 30 40.
Du kan nemt afmelde nyhedsbrevet ved at klikke på linket "Afmeld" i bunden af hvert nyhedsbrev. Følg derefter instruktionerne. Der ud over kan du afmelde på hjemmesiden, eller ved at kontakte kundeservice - så skal vi hjælpe dig.
Nogle af de emails, vi sender, er auto-genererede med "no-reply". Disse emails kan derfor ikke besvares. Du kan i stedet sende email til kundeservice@wellvita.dk.