Wellvita – et trygt sted at handle

Hos Wellvita prioriterer vi sikkerhed, gennemskuelighed og tæt kontakt med vores kunder. Det har været fundamentet i vores forretning, siden vi begyndte. Derfor lægger vi stor vægt på at skabe en tryg købsoplevelse for alle - både dig der har svært ved at handle på nettet, og dig der klarer det nemt.  

På vores hjemmeside kan du administrere dit abonnement, udsætte din næste levering og booke et opkald med vores kundeservice. Du kan også ringe direkte på telefon 82 30 30 40 (åbent hverdage kl. 8-16).  

Vi møder dig, der hvor du er, og hjælper dig godt på vej.  

Der er mange grunde til at vælge os...

Administrér selv dit abonnement 

Vores forretning er bygget på tryghed. Netop derfor har vi gjort det let og enkelt at administrere dit abonnement. På vores hjemmeside kan du stoppe, genoptage eller sætte det på pause, samt udskyde din næste levering. Det er dig, der er i førersædet.  

Ønsker du at tale med nogen, kan du booke et opkald på vores hjemmeside eller ringe til os på:

82 30 30 40 i hverdagene mellem 08.00 og 16.00. Vi er lette at få fat på.  

 

Nem betaling via kundeportal 

Når du bliver kunde hos Wellvita, får du ikke kun kontrol over dit abonnement men også over dine betalinger. På vores kundeportal kan du tilmelde dig automatisk betaling. Du slipper dermed for at tage kortet frem, hver gang du modtager en ny levering, og har altid et overblik over fremtidige opkrævninger. Du kan besøge vores kundeportal her.  

 

Levering direkte til dig 

Tryghed handler ikke kun om sikker betaling, det handler også om sikker levering.  

For mange føles det utrygt – for slet ikke at sige ubelejligt – når ens leveringer havner i en pakkeshop langt væk fra hjemmet. Hos Wellvita er det slut med den slags bøvl: Langt de fleste af vores varer er designet til at passe i postkassen. Det er dejlig nemt.  

 

Topscore på Trustpilot 

Wellvitas succes er bygget på et fundament af tilfredse og trofaste kunder. Vores kunders tillid er det parameter, vi måler os selv på, og vi arbejder hver dag på at gøre det bedre. Derfor mener vi også, at Trustpilot er et godt værktøj for dig som kunde.  

På Trustpilot har du mulighed for at læse, hvordan andre kunder bedømmer deres oplevelse med at handle hos Wellvita. Og med en score på 4,5 ud af 5 fra tusindvis af kunder, kan vi med jysk beskedenhed sige: Det er ikke så dårligt endda! 

 

En kundeservice med jyske rødder 

I en tid hvor kundeservice i stigende grad foregår digitalt, holder Wellvita fast i den personlige betjening. Det er vigtigt, at du har mulighed for at få hjælp over telefonen og ikke bliver overladt til dig selv. Derfor sidder vores kundeservicemedarbejdere klar til at besvare dine spørgsmål og vejlede dig på vores jyske hovedkontor mandag til fredag.  

 

Skandinavisk kvalitet 

Med mere end 35 års erfaring med kosttilskud, har vi opbygget masser af viden om naturens ingredienser. Vi henter vores råvarer overalt i verden, men udvikler og producerer selv vores kosttilskud i Danmark. Derfor er vi i stand til at sælge varer af høj kvalitet uden et fordyrende mellemled. Det skaber tryghed for dig som kunde.  

 

Sikre produkter 

Alle vores produkter er fremstillet under farmaceutisk kontrol inden for EU. Vi henholder os til forordninger og regler publiceret af EFSA (Den Europæiske Fødevaresikkerhedsautoritet), et ekspertorgan der har til formål at levere uafhængig, videnskabelig rådgivning om bl.a. fødevarer, hvorunder kosttilskud også hører til.  

Du kan læse mere her: http://www.efsa.europa.eu/